niedziela, 28 września 2014

Pompomania

Witajcie,

u mnie kolorowo i pomponowo:-)

Ostatnio drogą kupna nabyłam dwa cudowne pompony różnej wielkości. 
Okazało się, że zrobiły furorę u moich dziewuszek i chciały więcej i więcej. 

Postanowiłam, iz dodatkowe pompony wykonamy same. Kupiłam tiul, odpaliłam youtuba i gotowe:-) 
Sobotni wieczór upłynął nam na pompowaniu:-) 

Pompony wyszły rewelacyjne a radość dzieci - bezcenna:-)
Teraz kolorowe kule wiszą, leżą i dyndają w różnych miejscach:-)
Wykonanie jest banalne i zajmuje kilka minut razem z zawieszeniem:-)
Niezbędne rzeczy do wykonania pompona:
tiul (ja użyłam rozmiaru 15cm szerokości i 9m długości -zakup przez net)
książka
wstążka
nożyczki

Należy książkę obwinąć tiulem 20-30 razy, następnie delikatnie zdjąć trzymając po środku i związać w środkowej części. 
Później rozcinamy końce, wyrównujemy nożyczkami, roztrzepujemy pompona i gotowe!

Rozmiar pompona zależy od rozmiaru książki, którą obwijamy tiulem - im większa książka tym większy pompon. 
Należy tylko pamiętać, iż zużyjemy więcej tiulu więc najlepiej zaopatrzyć się w większą ilość:-)

 Dodałam kolor miętowy, który (o dziwo) od jakiegoś czasu mi się podoba i całkiem nieźle kontrastuje z żółcią i różem.



A tak prezentował się pokój w wersji fiolet:-) Chyba zmiana wyszła na korzyść?:-)
Cudownej niedzieli!

14 komentarze

  1. Fantastyczna sobota , tworcza i zabawna. Najwazniejsze ,ze wspolnie z pociechami. Brawo mamusiu. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbyś oglądała program "Dorota Was urządzi? ;P Świetnie Ci wyszły te pompony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihih oczywiście, że ogladałam:-) co prawda pomysł z pomponami narodził się już wczesniej ale nie ukrywam, że to był dodatkowy bodziec:-)

      Usuń
  3. Ależ piękne te pompony:) Wspaniałą zabawę wymyśliłaś dla dziewczynek:) Pokój teraz o wiele bardziej mi się podoba:) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne są te pompony i jak przyjemnie rozjaśniają pokój :)))
    Przyjemnego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i proszę, po raz kolejny okazuje sie ze małe akcenty potrafią zmienić wnetrze :)) Mam nadzieje, ze wykonanie nie jest trudne, bo sama chetnie bym tego sprobowala. Takie ozdoby przydalyby sie w pokoju moich dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie to bułka z masłem:-) Polecam - nie dość, że tanio to z ogromną satysfakcją:-)

      Usuń
  6. Jakie to urocze:) myślę, że wiele jest takich rzeczy, ktore każda z nas może z powodzeniem wykonać sama, tylko nawet o tym nie wiemy:) A i oto jest przykład:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Taka prosta i zarazem efektowna dekoracja. W połączeniu z koronkowymi firankami wychodzi bardzo romantyczna i urocza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pompony są genialne, wyglądają bajkowo!:)) Idealnie nadadzą magii każdemu dziecięcemu pokoikowi i nie tylko:)) pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pomponiki, samam mam kilka w domu, choc osttanio eksperymentuje tez z bibulowymi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Allle super. Będę tu wracać na pewno!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)