wtorek, 23 września 2014

Małe przemeblowanie

Witajcie,

wreszcie udało mi się sfotografować zmiany w pokoju mojej starszej córci (czytaj: porządek godny udokumentowania:-))

Z początkiem roku szkolnego zaczęłam "jeździć" z meblami po pokoju i poprzestawiałam to i owo. 
Teraz centralne miejsce przy oknie zajmuje biurko. 

Moja uczennica z przemeblowania jest bardzo zadowolona za wyjątkiem większego wkładu w sprzątanie, który teraz jest bardziej wymagany:
 po 1) biurko stoi na wprost wejścia do pokoju co bardziej zobowiązuje;
po 2) staram się wpajać ten nawyk i dokładać więcej obowiązków dzieciom, a co:-)



Dokupiłam biały regał w Ikei, który mieści wszystkie "niezbędniki" 11-latki ,sprytnie ukryte w pudełkach. 
Dzięki temu przynajmniej efekt ładu i porządku jest zachowany:-)



 Krzesło biurkowe i okrągły czarno-biały dywanik to również ikeowskie łupy.






A tak prezentowała się wcześniejsza aranżacja z łożem w roli głównej

Buziaki!

23 komentarze

  1. Kasiu masz piękny dom, cudnie go dekorujesz :-) Właśnie przejrzałam całego Twojego bloga i jestem pod dużym wrażeniem smaku. W Twoich aranżacjach dużo stylu nowojorskiego- taki lubię najbardziej i do takiego dążę chociaż w małej namiastce. Pokój córki teraz wygląda doroślej :)
    Zostaję na dłużej :-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za miłe słowa! Cieszę się, że mój styl sie podoba i może byc dla innych inspiracją:-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. No to się nazywa prawdziwe królestwo!!!! Pokój naprawdę godny Młodej Damy, wyglada pieknie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kącik. Bardzo podoba mi się kolorystyka b&w z domieszką różu.
    Jest jasno i z charakterem ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie ten róż przełamałam B&W:-) nie może byc zbyt cukierkowo-nutka różu wystarczy:-)

      Usuń
  4. Super, naprawdę, szczególnie dlatego, że otrzyma wiecej naturalnego światła do nauki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się - światło było "motywem przewodnim":-)

      Usuń
  5. Wow super jest! Te fotele są obłędne,iście królewskie :) Myślałam,że tylko moja córka ma problemy z utrzymaniem porządku...czuję się uspokojona hihihi
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pomysły, świetny blog, milion inspiracji, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę Kasiu, że działamy w tych samych tematach. Ja też walczę z pokojem mojego małego ucznia.
    Pięknie urządziłaś pokoik córci, wcale się nie dziwię, że zachwycona.
    Buziaki :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana zdecydowanie in plus te wszystkie zmiany :)))))) efekt ekstra osiągnięty :))))))))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. :))) Śliczny pokoik, dopracowany perfekcyjnie!:) Jesteś niesamowita, wszystko idealnie się ze sobą komponuje, no pięknie jest po prostu!:)) I te fotele, ach marzenie... Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalejesz kobietko , ale zmiany sa superanckie Mloda ma prawdziwa komnate. Tylko uczyc sie i wypoczywac . Rewelacja.Jestes kopalnia gustu i dobrego smaku. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow glamour pelna para;) Córeczka wniebowzieta na pewno;) A kolezanki popekaja z zazdrości;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko super zorganizowane! Fotele pasują idealnie ;) Na pewno córcia zadowolona.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana ta roleta rzymska jest obłędna ktoś Ci ją szył?
    cudo
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szyłam ją u "przyjaznej" krawcowej:-) Kupiłam ostatnie metry materiału, który starczył na rolety i fotele:-)

      Usuń
  14. bardzo korzystna zmiana! Pokój moim zdaniem wygląda znacznie lepiej. Brawa należą Ci się za konsekwencję w wystroju glamour! Pięknie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz naprawdę piękny pokój. Ja przeprowadziłam się z bloku do domu i zdecydowanie potrzebne nam były wentylatory. Bez tego nie dało się cieszyć z wyglądu pokoju, bo było tak gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pokój robi wrażenie! Sama jestem teraz podczas projektowania własnego i zastanawiam się jakie meble drewniane wybrać. Odcienie mojego pokoju to szarość i biel więc może któraś z was byłaby skora pomóc? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)