środa, 31 lipca 2013

Dziewczęca łazienka

Projektowanie łazienki dla moich dwóch dziewczynek to pikuś ale wybór kolorystyki to dopiero wyzwanie:-) Jedna preferuje cukierkowy róż, druga misiowe motywy...och tak to jest z kobietkami:-) Ja jednak postawiłam na beż z dodatkiem fioletu i podoba się obu niewiastom:-) 
 


 Najtrafniejszym zakupem okazał się szezlong, który jest otwierany i posiada schowek. 
Dzięki temu z łatwością można utrzymać porządek...a to nie lada wyzwanie:-)

 A tak moja młodsza śpieszy się do kąpieli:-)



12 komentarze

  1. Łazienka bardzo ładna, iście dziewczęca. Ta pufa piękna, piękne wykończenie drzwi, pozdrawiam i zapraszam również na post łazienkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna łazienka! Taka lekka, glamour, naprawdę dziewczeca. Widzę, ze tez wpadliscie na patent łazienki dla dzieciaczkow - nasi chłopcy tez maja swoją. Na szczęście. Pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, szczęście ogromne mieć swoja oazę:-)
    Ali, juz pędzę do Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna łazienka, ale również całe mieszkanko i blog :)
    Wpadłam przez przypadek, ale zostaje na dłużej :) Spodobało mi się :D
    Zapraszam Cię również w moje skromne progi Simple life oraz na małą rozdawajkę, jesli tylko chcesz :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki i na pewno zajrzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna łazienka.Kolorystyka taką jak lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że nie zdecydowałaś się na neutralny kolor płytek, wtedy mogłabyś częsciej zmieniać wystrój, a tak to zostanie ci ten fiolet

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudna Kasiu.. wydawalo mi sie ze moja mi sie podoba ale teraz patrzac na Twoja wiem ze wola

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa z taką łazienką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry artykuł, pełen interesujących faktów. To jest miejsce, które trzeba odwiedzić, jeśli ktoś szuka wartościowej wiedzy
    szale kaszmirowe,
    moda,
    włoskie szale damskie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)