niedziela, 29 maja 2016

Donice tarasowe hand made / Flower pots hand made

Witajcie!

przerwy w blogowaniu mam coraz dłuższe ale niestety doba zbyt krótka a pracy zbyt 
dużo zarówno zawodowej jak i domowej.

Wracam do Was z tematem, który ostatnio zajmował nam wieczory 
czyli drewniane donice tarasowe.

Brakowało mi bliskości roślinności i oczywiście wymyśliłam sobie donice. 
Goły, duży taras niestety nie jest przytulny.

Wspólnie z moim zdolnym mężem zdecydowaliśmy o formie, kształcie i ilości donic:-) 
Następnie zaczęła się bonanza:-) 
Garaż służył nam za warsztat i wieczory spędzaliśmy na ręcznej robótce, 
właściwie całą pracę wykonał mój Peter a ja mu towarzyszyłam i służyłam w potrzebie:-)
Dla wyjaśnienia, mój mąż nie jest stolarzem a jedynie zdolnym i pracowitym facetem:-) 
Ależ Go wychwalam, chyba nie uwierzy jak przeczyta ale zasługuje na to w pełni.

Często się śmiejemy, że zgrany z nas duet, 
ja mam wizje i pomysły a on jest najlepszym, generalnym wykonawcą:-)
Jesteśmy jak Pixie i Dixie, Flip i Flap czy inni:-)

Po kilku tygodniach osiągnęliśmy zamierzony efekt! 
Teraz mogę z tarasu nie schodzić:-)

Do obsadzenia została jeszcze jedna donica ale nie dałam już rady. 
Dokończę w tygodniu:-)

A co Wy o nich myślicie?
Trudne początki, zakup materiałów, wymiary, cięcia, zbijanie...


Następnie malowanie, owijanie włókniną, wypełnianie keramzytem, ziemią 
i wreszcie sadzenie roślinek:-)



Warto było czekać i wykonać tyle pracy. 
Satysfakcja ogromna a efekt bezcenny.

Jestem zachwycona całokształtem:-)

Jeszcze tylko malowanie tarasu na szaro i będę w raju! 
Początki malowania już widać ale to dosyć długa i żmudna praca, 
szczególnie biorąc pod uwagę upał i możliwości czasowe...

Tegoroczne wakacje chyba spędzę na tarasie:-)))))
















Dobrej nocy!


32 komentarze

  1. Piękne donice, pracy sporo, ale jaki efekt. Iwona J

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt zapiera dech.Cudownie ............... Taras jak z zurnala, gratuluje pomyslu i mistrzowskiego wykonania. Bajkowo. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowne i bardzo ale to bardzo ci zazdroszczę...tych donic i zdolnego męża :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają fanatstycznie! Gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! O takich właśnie marzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne donice...
    Jako że przed nami wyzwanie Taras... więc szukam inspiracji... te donice na pewno są wspaniałą inspiracją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalenie się cieszę, że mogłam służyć:-)

      Usuń
  7. Cudnie, gustownie, elegancko...., moje marzenie takie donice, cały taras uroczy:-), gdzie można nabyć taki mały dywanik szary w marokańska koniczynke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dywanik kupiłam w zeszłym roku w Castoramie. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Czy ja mogę pożyczyć męża???? ;-) To oczywiście żarcik, chociaż będąc pod ogromnym wrażeniem szczerze zazdraszczam. Masz w domu prawdziwy skarb! Donice są piękne, gustowne i perfekcyjnie wykonane :-) Ahh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę tylko muszę policzyć za ile:-)))))) Serdeczne dzięki

      Usuń
  9. Piękne. Ogólnie cały taras wygląda jak z obrazka. Szkoda, że nie ma tutorial jak wykonać takie cuda. Chętnie bym takie wykonała, ale zupełnie nie mam pojęcia jak się do tego zabrać :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) nawet nie zdążyłam zrobić zdjęć do tutoriala, bo mój mąż chciał mi zrobić niespodziankę i w 1 dzień zbił donice:-)

      Usuń
  10. Lusii, prawdziwe dzieła sztuki stworzyliście! piękne i fachowo wykonane. Zazdraszczam :)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. C u d o w n e!!! Efekt powalający

    OdpowiedzUsuń
  12. Oklaski zasłużone i dla Pixie i dla Dixie! Wszystko zaczyna się od projektu a kończy na wykonaniu- para idealna!!! A efekt jest super- są proste ale jakże eleganckie!!!! Ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję! I właśnie o takie podsumowanie mi chodziło:-))))

      Usuń
  13. Donice wyglądają pięknie :) Brawa za pomysł i realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny taras, całość jak z bajki! donice wyszły przepieknie. aaaaa w tle hamak- mogę prosic o namiary??

    Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, hamak kupiony sklepie http://bravilla.pl Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny

      Usuń
  15. Cudowne:) Kształt i wykonanie:) U Ciebie przepięknie, jak zwykle gustownie:) Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Dosłownie szczęka opada! Donice to strzał w dziesiątkę, mieliście genialny pomysł. Wykonanie bardzo fachowe, praktycznie nie widać, że nie wyszły spod ręki stolarza. Zresztą, cały taras robi miłe dla oka wrażenie – jest elegancko, przytulnie i bez zbędnej fanaberii. No i przy okazji lekko zazdroszczę ładnie zagospodarowanego ogrodu. W takim otoczeniu nie sposób siedzieć w domu : ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem! Są fantastyczne i dokładnie takie w Twoim stylu :-) Szalenie mi się podobają, brawo Wy!! Muszę mojemu małożnkowi pokazać, żeby potem nie mówił: "nie da się" hi hi hi A taras masz przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudnie!!!! Jejku jakie ja mam u Ciebie zaległości !!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Those planters are amazing! I truly want one! Wish I could be as handy as you guys! Your outdoor space is beautiful as well!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zdolnego męża i zgranego teamu :) donice wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne te donice. Ja na takie choruje juz od dawna. Może w tym roku wspólnie z mężem uda nam się takie zbudować. Plany i projekty już są. Czas pokaże ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)