środa, 17 lipca 2013

Wyprzedażowe okazje:-)

Nie ma to jak upolować jakieś cudeńko, nie dość, że na prawdziwej wyprzedaży (doskonale znałam cenę przed:-)) to jeszcze takie wyczekane i wytęsknione:-) Tym razem uwagę moją przykuły piękne i stylowe szklane pojemniki, z eleganckim i wdzięcznym zapięciem, prosto z Zara Home, które mogą pełnić różnorakie funkcje, począwszy od dekoracyjnych, skończywszy na bardziej praktycznych:-)
Czyż nie są boskie?:-)


 Jeszcze nie jestem pewna gdzie ostatecznie zostaną postawione ale wygląda na to, iż często będą zmieniały swoje miejsce:-) Tutaj w roli bardziej praktycznej, jako pojemnik na słodkości i orzeszki.





4 komentarze

  1. Są boskie i bardzo w moim stylu. Ja też uwielbiam takie okazje, a później chodzenie po domku i przymierzanie, gdzie by je postawić ....? pozdrawiam serdecznie, S.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda:-) Widzę, że mamy podobny gust:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. te pojemniki sa przewspaniale!zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te pojemniki :) Ja tak że bardzo często zmieniam miejsce tego typu rzeczy, a to na komodzie, a to na szafce :) Wogule ostatnio mam słaboś do takich dekoracji pokojowych :) Zapraszam do mnie http://zaczytanaromantyczka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)