czwartek, 8 sierpnia 2013

Coś dla ochłody:-)

Upalne lato daje nam się we znaki, szczególnie kiedy opuszczamy klimatyzowane biuro:-) Mimo, iż zaraz po przyjściu do domu wszyscy wskakujemy do dziecięcego basenu to i tak szukamy dodatkowych sposobów na ochłodę:-). Mój P. wpadł dzisiaj na genialny pomysł z melonem, z którego wydrążył soczyste kulki i zmroził w zamrażalce. Istna rozkosz dla rozgrzanego podniebienia:-) Dodatkowo z zamrażalnika zostało skradzionych kilka truskawek, które służyły nam za kostki lodu...no cóż trzeba sobie jakoś radzić:-)


 
 Moje córeczki też przygotowały coś dla ochłody - kolorowe kostki lodu ze słodką zawartością w postaci borówek i listkiem mięty-efekt superowy. Szkoda tylko, że roztapiały się w kilka minut:-) Alenie narzekajmy, cieszmy się latem i ładujmy bateryjki:-)






 Im więcej kostek lodu w napoju tym lepiej:-)




Pozdrawiam gorąco!

3 komentarze

  1. Pomysł z melonem superowy, tylko ja bym musiała z arbuzem sprubować, bo melona jakoś nie lubię ;)
    A pomysł z kosteczkami znany, ale nigdzie nie moge znaleźć foremek serduszkowych :( a tak mi sie podobają :)
    Takie napoje i deserki w sam raz na afrykańakie upały :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny deser na tę pogodę, muszę w końcu spróbować z owocami w kostkach lodu. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Silikonowe foremki najłatwiej zdobyć przez internet-chociażby na allegro. Ja coprawda kilka sztuk kupilam na magicznewypieki.pl:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)