niedziela, 12 stycznia 2014

Nastała jasność:-)

Witajcie,

u mnie coraz jaśniej:-) niestety nie za sprawą pogody ale dzięki mojemu nowemu oświetleniu:-) 
 Kolejny mały sukces mam za sobą-wczoraj udało się nam oświetlić naszą małą półkową zabudowę.Teraz wygląda o niebo lepiej i wreszcie wieczorem jest odpowiedni nastrój, o który mi chodziło:-)
Osobiście preferuję oświetlenie boczne, które jest delikatne i stwarza ciepłą atmosferę. Nie znaczy to, że nie mam "górnego" oświetlenia:-) ale używamy go dużo rzadziej.

Jeszcze potrzebuję chwilki aby odpowiednio zagospodarować półki ale na tę chwilę prezentuję się tak:
 Teraz moje sowy-mądre głowy aż błyszczą z zachwytu:-)

Pozdrawiam ciepło i miłego wieczoru! Kasia

8 komentarze

  1. Ja tez Kasiu lubię światła boczne .... Po ilości lampek u mnie chyba nawet za bardzo. Twoje słowy mi sie bardzo podobają .... Chyba zacznę sie za takimi rozglądać :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tofakt, Tobie ciężko będzie dorównać w ilości światła:-) ale krok po kroku....:-)

      Usuń
  2. Jest uroczo a sowy beda czuwac nad Wasza madroscia. Pozdrawiam cieplutko Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Półeczki w takim oświetleniu prezentują się świetnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne owy! Uwielbiam ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)