czwartek, 13 marca 2014

A ja wole Polyvore:-)

Witajcie!

jakiś czas temu odkryłam Polyvore.com i zostałam wciągnięta w "polyvor-manię":-)
 Można naprawdę poczuc się jak prawdziwa dekoratorka:-)
Najcudowniejszy jest wachlarz możliwości, poprzez dodatki, meble, kolorystykę i naprawdę  przeogromny wybór wszystkiego co jest niezbędne do stworzenia wymarzonego pomieszczenia.

Najgorsze jest to, że jak się zacznie to końca nie widać:-)

Poniżej przedstawiam Wam moje pierwsze aranżacje...

Cudowny, ciepły i ponadczasowy beż... 
Myślałam, że się z niego wyleczyłam ale jak się okazuje tak nie jest. 
Teraz tylko pozostaje dylemat jakie kolory wprowadzic do salonu, bo do zmian przymierzam się od dawna tylko waham się pomiędzy beżem a szarością, z może zestawię je oba?:-)

A tak prezentują się szarości.... 
Też mam słabość do tego koloru. Najchętniej przełamałabym go pudrowym różem i oczywista oczywistość czernią:-)

Pozdrawiam słonecznie! Kasia

7 komentarze

  1. jak to możliwe, że ja nie znałam tej strony? zaraz lecę testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu obie aranżację bardzo ładne. Pierwsza stonowana, taka poda czasowa. Druga odważna, - zadziorna, a przez to piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, te beże sę jednak ponad czasowe i jak widzę wciąż mam do nich sentyment...

      Usuń
  3. Zgadzam się w pełni z wypowiedzią poprzedniczki. Obie kompozycje są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie wizualizacje komputerowe, można sobie dzięki temu znacznie pomóc z własnymi wizjami aranżacyjnymi do mieszkania:)
    Miłego weekendu życzę :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)