środa, 17 września 2014

Wieczorową świecową porą

Witajcie,

Ameryki nie odkryję oświadczając, iż kocham wieczorowy, nastrojowy klimat:-) 
Szczególnie przy świecach (im więcej tym lepiej:-)) no i nie odmówię lampki wina:-)

Dzisiaj w porze lunchowej (brr brzmi strasznie korporacyjnie ale prawdziwie niestety) zamiast poświęcic go naposiłek wybrałam się na szybki tur po okolicznych sklepikach i odkryłam uroczy świecowy zakątek, w którym zakupiłam wosk zapachowy o aromacie Yankee Candle. 
Używa się go identycznie jak olejków zapachowych do kominków.

Pan sprzedawca nazwał go po prostu "pościelowym" twierdząc, iż jego aromat sprawia, że czujemy się otuleni miękkim kocykiem na wygodnym posłanku:-) I wcale się nie mylił. 
Dodatkowo (podobno) stworzony jest z samych naturalnych składników... 

No cóż jesienny czas można uznać za rozpoczęty!

Znalazłam też chwilkę na zakup nowej biżuterii:-) Srebrny wisiorek idealnie pasuje do szarej sukienki:-) 
Zmieniają mi się gusta-do tej pory preferowałam złoto, co prawda w pojedynczysz i delikatnych sztukach aczkolwiek złoty odcień,,,chyba się starzeję:-)

 Buziaki i do miłego!

9 komentarze

  1. Och! Bardzo mi się to wszystko podoba. Świece znam, są cudowne.
    Ściskam Kasiu :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na świecznik z kieliszka!!!Uwielbiam świeczki zapachowe,ale tej firmy jeszcze nie wypróbowała.Chyba czas to nadrobić.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować...relaks na maxa a tego nam trzeba po całym dniu wariacji:-)

      Usuń
  3. Myślę, ze te jeden z wielkich plusów, za który kocham jesień, własnie za te nastrojowe wieczoru. U mnie świeczki też juz poszły w ruch - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i jeszcze raz pięknie:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię wieczory przy świecach i jeszcze jak ładnie pachną to już w ogóle bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swiece w pieknej oprawie to wlasnie to. Kobieco i przytulnie. Masz kobietko G U S T. BRAWO Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)