niedziela, 5 października 2014

Niedziela czekoladą płynąca...


Witajcie,

kocham weekendy a w szczególności takie pogodne pod każdym względem:-)
Słoneczko grzeje, dzieciaki skończyły katar, pełen relaks i szaleństwo:-)

W sobotę upiekłam, wyczekiwane przez dzieciaki, czekoladowe ciacho-wyszło obłędne. Już samo przygotowanie było ekscytujące, szczególnie roztapianie czekolady i wylizywanie brązowego garnuszka:-)
Dziś nie zostały nawet okruszki:-) 

Postanowiłam również ożywić trochę zewnętrzny parapet i tym samym upiększyć widok z okna. Wrzośce przesadziłam do donicy i teraz pięknie zdobią okno i cieszą me oko:-) 
A od środka cudowny kolorowy bukiecik, który chwyta za serducho...wiadomo, bo od córeczek:-)







  A na ogrodzie kwitnąco...odbiła surfinia, którą spisałam na straty i pięknie kwitnie Clematis:-)



Buziaki!



14 komentarze

  1. Piekna i słodka była Twoja niedziela, aż zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wszystko wygląda a ciasto ...oj zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym zjadła ale wyobraź sobie, że udało mi się uszczknąć jeden, jedyny kawałek:-)))

      Usuń
  3. Kusicielka!
    No i przez Ciebie, kochana Kasiu, zjem teraz ciacho, które kupiłam dzieciom. Trzeba było nie robić mi takiego smaka ... hihihi.
    Ślicznie z tymi kwiatami. A które najładniejsze? Wiadomo ..
    :))) s
    Ps. uściskaj te swoje księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wyglada oblednie i na pewno tak smakuje.Czarujesz w swoim domu.Jest urokliwie.A kwiaty i wrzosy dodaja magii letnio-jesiennnej. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjęcie na którym widać ciasto, a za oknem te piękne wrzosy... CUDOWNE! Dobrze że pogoda jest dla nas łaskawa i nie powoduje typowej jesiennej chandry. Ja też korzystam z każdego promienia słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oby taka złocista i słoneczna jesień pozostała z nami na dłuuuugo:-)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! Są takie pogodne i optymistyczne! Już po nich widać, że miałaś udany weekend. Świetnie wygląda ten świecznik, zwłaszcza na tle wrzosów za szybą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam klimat, jaki pokazujesz na zdjęciach, cudeńko:) A ciacho pysznie wygląda, mam taką samą formę na babkę:) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)