sobota, 7 lutego 2015

Czarna, zgrabna czyli moja nowa konsola:-) My new black console table

Witajcie,

przedstawiam Wam dzisiaj moją nową, czarną faworytkę:-) 
Wypatrzona zupełnie przypadkiem na allegro po okazyjnej cenie więc jak się oprzeć?:-) 

Brakowało mi wypełnienia tej jasnej ściany pomiędzy wejściem a kuchnią 
i okazała się strzałem w 10!

Lampka nocna mojego P. zajęła honorowe miejsce 
więc mój husband będzie chwilowo bez światła:-)  

Dodatkowo udało mi upolować ramkę w TKMaxx:-)
Szalenie podobają mi się ramki oparte o ścianę, najlepiej kilka sztuk i różnych rozmiarów...
niebawem to nadrobię:-) 

Zaczęłam polowanie i szukam ciekawych ramek
aby niebawem wypełnić nasze wnętrze rodzinnymi fotografiami...
tego mi  najbardziej brakuje...


Czyż nie jest piękna?:-)
Najbardziej ujęła mnie w niej ta ponadczasowa prostota (nie mówiąc o cenie:-))





 Słynny cytat Coco Chanel:-) 
Uwielbiam!:-)




Buźka i cudownej niedzieli!

21 komentarze

  1. Piękna:) Rozumiem twoją miłość do niej, też długo wzdychałam do konsoli, aż wreszcie upolowałam odpowiednią w jysku :) Mam ją ponad rok i niezmiennie mnie zachwyca :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kącik, wszystko zgrane idealnie :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię, że ją kupiłaś, bo jest faktycznie śliczna. Prostota górą :) W połączeniu z detalami tworzą fajny zestaw!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna ! lampka mnie też zachwyca :)

    ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę cudna! Masz styl! Zazdroszczę!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. konsola przepiękna, prosta i elegancka, klasa w samej sobie, zazdroszczę! :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely, especially when the lights are turned on!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely, especially when the lights are turned on!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna konsola! Gdybym tylko miała gdzie takie cudo wcisnąć... Ale ta ramka? Fantastyczna :) Razem z napisem komponuje się wyjątkowo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za odwiedziny i miłe słowa:-) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę tej konsoli!!! Jest cudowna, prosta a jednocześnie elegancka :) I ta aranżacja - piękności!!! Ja uwielbiam ramki z Tk Maxxa - mają różne cuda tam za rozsądne pieniądze. Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, cudowna! A zdradzisz gdzie kupiłaś???? :) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież:-) allegro -sprzedawca bastio_fm mają różne kolory:-)

      Usuń
    2. DIeki Kasiu, popatrzę :)

      Usuń
  12. Przepiekna! I idealnie sie wkomponowala w twoje wnetrze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i pełna elegancji, jak wszystko u Ciebie buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Podzielam entuzjazm nad stolikiem, sama lubuję się w takich rzeczach, tylko wadą czarnych mebli jest to, że często trzeba ścierać z nich kurze, które perfidnie na nich widać :) Ale nie to jest takie ważne, da się przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! Czy może Pani powiedzieć z czego zrobiona jest podłoga, jaki to kolor, producent?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)