sobota, 14 lutego 2015

DIY kubek na Walentynki - Valentine's mug

Witajcie,

w dniu Św. Walentego emanuje miłością:-) 
U nas szaleństwa nie ma ale miłe gesty jak najbardziej:-) 
Zresztą ja to jestem z tych romantyczek, które przywiązują uwagę do szczegółów:-) 
z drugiej jednak strony nie lubię przesady... no i jak tu dogodzić?:-)
Jak widać jak większość kobiet zmienną jestem:-)

 Ten romantyczny nastrój wpłynął na mnie inspirująco i razem z dziewczynkami wymalowałyśmy chyba kilkanaście kubków i filiżanek:-)

Dzisiaj prezentuję Wam te 2 wyjątkowe....
Wystarczą do tego białe, porcelanowe kubki i niezmywalne mazaki. 
Reszta to nasza wybujała wyobraźnia - piszemy, rysujemy co chcemy:-)

Wspaniałego, romantycznego dnia i wieczoru Wam życzę!:-)

 Tak prezentował się PRZED
 A tak PO:-)





Buziaki!


19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! I pamiątka na pewno też :)
    Miłe gesty w dniu dzisiejszym jak najbardziej wskazane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentynkowe uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Feliz Sant Valentin. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, he encontrado cosas muy interesantes, te invito a visitar el mio y si te gusta me encantaria que te hicieras seguidora y asi compartir nuestros blogs
    Elracodeldetall.blogspot.com
    ❤️💌💔💌❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły kubeczki, dobrze wygląda ten kolor pisaka na kubkach, niebanalnie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kubki! I ramka wyszła ślicznie! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Musze i ja spróbować :) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. No prosz, kreatywnosc pierwszej klasy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :) Buziaczki. Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz Lussi ja też jestem romantyczką ;) i lubię to święto ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z najdrobniejszych gestów tworzymy całość. Pięknie tu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. So sweet idea! I like Valentine's. It's a another great way to focus on love. It can't be done often enough!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. To takie od serducha. Fantastic. Pozdrowienia Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...