sobota, 14 lutego 2015

DIY kubek na Walentynki - Valentine's mug

Witajcie,

w dniu Św. Walentego emanuje miłością:-) 
U nas szaleństwa nie ma ale miłe gesty jak najbardziej:-) 
Zresztą ja to jestem z tych romantyczek, które przywiązują uwagę do szczegółów:-) 
z drugiej jednak strony nie lubię przesady... no i jak tu dogodzić?:-)
Jak widać jak większość kobiet zmienną jestem:-)

 Ten romantyczny nastrój wpłynął na mnie inspirująco i razem z dziewczynkami wymalowałyśmy chyba kilkanaście kubków i filiżanek:-)

Dzisiaj prezentuję Wam te 2 wyjątkowe....
Wystarczą do tego białe, porcelanowe kubki i niezmywalne mazaki. 
Reszta to nasza wybujała wyobraźnia - piszemy, rysujemy co chcemy:-)

Wspaniałego, romantycznego dnia i wieczoru Wam życzę!:-)

 Tak prezentował się PRZED
 A tak PO:-)





Buziaki!


21 komentarze

  1. Świetny pomysł! I pamiątka na pewno też :)
    Miłe gesty w dniu dzisiejszym jak najbardziej wskazane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentynkowe uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Feliz Sant Valentin. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, he encontrado cosas muy interesantes, te invito a visitar el mio y si te gusta me encantaria que te hicieras seguidora y asi compartir nuestros blogs
    Elracodeldetall.blogspot.com
    ❤️💌💔💌❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły kubeczki, dobrze wygląda ten kolor pisaka na kubkach, niebanalnie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kubki! I ramka wyszła ślicznie! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Musze i ja spróbować :) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. No prosz, kreatywnosc pierwszej klasy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :) Buziaczki. Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz Lussi ja też jestem romantyczką ;) i lubię to święto ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z najdrobniejszych gestów tworzymy całość. Pięknie tu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. So sweet idea! I like Valentine's. It's a another great way to focus on love. It can't be done often enough!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe:-) Pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To takie od serducha. Fantastic. Pozdrowienia Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie własnoręcznie zdobiony kubek w takich okazjach na pewno będzie dość trafnym wyborem. Nie wiem tylko jakby się go używało na co dzień, więc tutaj nie będę się wypowiadać. Jak dla mnie bardzo dobrze spisują się szklanki i kubki od https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/kubki-i-szklanki dlatego właśnie je stosuję i używam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)