niedziela, 21 czerwca 2015

Na hamaku..../ On the hammock

Witajcie,

wreszcie udało mi się spędzić więcej niż 15 minut na hamaku:-) 
W związku z tym niedzielę uważam za udaną:-)
 Pogoda u mnie w kratkę ale na szczęście więcej było słońca niż chmur.

Moje weekendy są na pełnych obrotach. 
Co tydzień obiecuję sobie, że zwolnię ale w realu nie jest to wcale takie łatwe. 
Zakupy, pichcenie, sprzątanie, zabawy z dziewczynkami i chwila dla siebie oznacza godz.22 z niedopitą lampką wina w dłoni...
Mimo to uwielbiam weekendy i pewnie dlatego tak dużo się dzieje, gdyż chcę nadrobić cały tydzień, który mija w mgnieniu oka.
Czuję się zmęczona ale spełniona:-)

Czy Wy też tak macie?
Kupiłam jakiś czas temu świetne słoiko-kubeczki z uszami, które od razu przypadły do gustu moim dziewczynkom. 
Dostępne są przeróżne kolory, ja natomiast zdecydowałam się na błękitny...taki typowo letni, wakacyjny, kojarzący się z morzem:-)



Kilka kadrów z ogrodu czyli funkia i tawułka
 Wreszcie doczekałam się pięknych pączków róży...
i drobniutka bakopa zdobiąca taras i widok z salonu.

 Dobrej nocy!


16 komentarze

  1. Ależ u Ciebie piękne lato !
    Hamak prawdziwe cudo, właśnie szukam podobnego, możesz zdradzić gdzie kupiłaś swój ?
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu, hamak kupiłam w zeszłym roku na bravilla.pl i naprawdę polecam - wykonanie i komfort rewelacja. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Lussi piękny ogród!!! Hamak to świetna alternatywa na odpoczynek i dobrą książkę. Słoiczki - słodkie i urocze :). Muszę takie koniecznie kupić dla córki :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam !!!!!! Oby było ciepło to da się żyć !!!! Oj czaję sie na jakiś hamaczek !!!!
    A tawuły u mnie wyschły , bo u nas była straszna susza i nawet nie zauważyłam na górkach , oj , ale już trochę popadało, popodlewałam i pewnie za jakiś czas odbiją.
    Fajnie , wakacyjnie u Ciebie i niebieściutki kolorek cudnie letnio sie prezentuje, uściski przesyłam i miłego leżakowania , pa pa

    OdpowiedzUsuń
  4. No, w takim hamaku to można odpoczywać :))) Robi super klimacik :-) Słoiczki bombastyczne i bezpieczne- żaden robal nie wleci.
    Niestety też tak mam, że nie umiem odpoczywać, a obiecałam sobie, że w to lato będzie inaczej :)) No, ale lato dopiero od wczoraj, więc jest nadzieja :)
    Miłego tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hamak rewelacja, niezwykle miło się w nim odpoczywa, a na dodatek Twój jest taki piękny :))
    Ogrodowe widoki cudne, w takiej scenerii można przesiadywać po całych dniach.... tylko ten brak czasu ;/
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, rozleniwiłam się u Ciebie kochana :)))
    Ps. a skąd masz takie śliczne kubeczko-słoiczki ????

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokłądnie jest jak piszesz ,życie pędzi jak szalone ... :) Piękny ogród i boski hamak :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama rozkosz, aż zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie tak samo!! Rzadko miewam całe wolne weekendy ale nawet jak mam, to mam tyle do zrobienia, że do 23-ej wciąż na wysokich obrotach. Muszę Ci powiedzieć, że mój też choć dość pracowity był, to w niedzielę totalnie się obijałam :))))) Hamaczek masz piękny, jak byłam nastolatką, to miałam podobny ale różowobiały i którejś nocy ktoś go ukradł i było po hamaku. Taki hamak to fajna sprawa, może się pobujać, zaliczyć drzemkę i poczytać gazetki, czyli to co tygrysy lubią najbardziej :) Słoiczki fajowe, coraz bardziej popularne.
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Ty to masz przygody:-) Przyznam Ci, że lepiej mi z poczuciem, że nie tylko ja zyje w takim biegu:-) juz myslałam, że mam problem z organizacją:-)

      Usuń
  10. Kasiu, pięknie u Ciebie! Podoba mi się dosłownie wszystko - ogród, hamak, kubeczki, poduszki. Wszystko do siebie pasuje i tworzy harmonię :) U mnie też czas płynie jak szalony, dlatego chętnie odpoczęłabym w takim pięknym ogrodzie! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Dzięki Kochana! Zatem zapraszam na pyszna kawkę:-)

      Usuń
  11. Piękny hamak :) U Ciebie jak zwykle bardzo romantycznie :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  12. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)