niedziela, 3 stycznia 2016

Poświątecznie czyli witaj Nowy Roku 2016 / Happy New Year

Witam Was Kochane!

po dłuższej świątecznej przerwie wracam do blogosfery:-)
Cudownie wypoczęłąm. 

Pierwszy raz w życiu (!) okres świąteczno-noworoczny spędziłam na urlopie i było naprawdę bosko! 
Święta w górach, w rodzinnych stronach, w najbliższym gronie, z ludźmi, 
którzy naprawdę kochają życie i starają się cieszyć każdą chwilą, 
dla których ważne jest po prostu bycie razem...
Świat tam jest zupełnie inny, czas wolniej płynie, życie nabiera barw.
Mimo, iż z pracą nie jest łatwo jak w dużych miastach ludzie nie narzekają,
wręcz przeciwnie, są bardzo obrotni, rezolutni, radzą sobie
a co najważniejsze nie brakuje im poczucia humoru:-) 
I to uwielbiam najbardziej, bo jak inaczej iść przez życie? 
Ja sobie nie wyobrażam a Wy?

Pełni optymizmu i nasyceni rodzinną atmosferą wróciliśmy do rzeczywistości.

Dlatego też w Nowym Roku życzę Wam pogody ducha i samych radosnych chwil!

Zapraszam na poświąteczne migawki:-) 
ps. przepraszam za jakość zdjęć ale większość robiona telefonem:-)
Nie ma to jak sweterki w reniferki i śmiechowe opaski. 
Cała familja nie odmówiła jajcarskich gadżetów:-)
Wypad do rodziny w Poroninie i krótki spacer po Zakopanym...

Czyż nie cudownie jest mieć taki widok zaraz po przebudzeniu?

Jak widać podróże także męczą:-)







Odwiedzenie Żywej Szopki to oczywiście klucz programu

Potem Sylwester i tańce do białego rana! 
Impreza w stylu lat 20-tych, oj było wesoło:-)



Niestety koniec laby i jutro powrót do pracy i szkoły...

Buziaki!

12 komentarze

  1. Lusiaczku, jaka z Ciebie laskaaaaaa!! :))) Super, że wypoczęłaś, choć nie miałam tak dobrze i po świętach musiałam wrócić do pracy to też nacieszyłam się rodzinką i domem. Takie chwile dodają skrzydeł! Fotki przepiękne, zwłaszcza to z mgłą nad miastem :))
    To miłego powrotu do rzeczywistości życzę, ja mam 4 dni urlopu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żeś mnie podsumowała:-) lepiej niż mój mąż:-)))) Wiesz jak się kobietka podrasuje to i wygląda jak laska:-) Buziaki i w takim razie wypoczywaj i korzystaj z wolnego. Ściskam

      Usuń
  2. Zgadzam sie z Beti!!!! Powiem tylko WOW!!!!! Wszystkiego Najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj piekno Kobieto !!!! A córcie jakie sliczne !!!!!
    Widoki cudne !!!!! Ach jak dobrze wypocząć, też naładowałam akumulatory, a od jutra w kierat, na szczęście środa wolna , ha ha ha. Spełnienia marzeń w Nowym Roku !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) bo się zarumienię:-) Córcie moje to największy Skarb, dlatego nadrabiamy wspólne, rodzinne fotografie, przygotowuje się do galerii ściennej:-) Sciskam

      Usuń
  4. Piękne i córki i mama:) Góry to wspaniałe miejsce na wypoczynek, my dopiero w lutym:) Buziaki, Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny czas No i kreacja przepiękna
    Samych takich pięknych chwil w 2016 roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne dziewczyny :) Wow, te zdjęcia z górskimi widokami zapierają dech w piersiach, szczególnie to pierwsze! Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Honey! Prześliczne fotki!!! Buziaki dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło widzieć cię w całej okazałości :))) Drobniutka jesteś:)) Piękna mama i piękne córki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Lussi, świetna kobietka z Ciebie ;)!
    O tak piękne święta to zapas energii uśmiechowej a ja życzę pięknego 2016!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)