niedziela, 6 listopada 2016

Zmiany w łazience / Changes in the bathroom

Witam,

kolejne zmiany za mną. Tym razem poszalałam w łazience. Co prawda na zbyt dużo nie mogłam sobie pozwolić, przecież nie będę zrywać płytek:-)))) ale przynajmniej pobawiłam się w malarkę:-) Cała łazienka miała odcień kremowy, począwszy od płytek po ściany, co było bardzo monotonne i po kilku latach opatrzyło się. Uległam moim ukochanym szarościom i wprowadziłam go na ściany oraz w formie dodatków jak ręczniki i pojemniki. Doszły również dekoracje w postaci ramek z grafiką 
Efekt końcowy szalenie nam wszystkim przypadł do gustu. Szkoda tylko, że teraz w lepszym świetle wszystkie moje zmarszczki są widoczne:-))))))))

Zapraszam!



 Zmieniłam również oświetlenie nas lustrem z pojedynczego na potrójnego.
Obowiązkowo dodałam grafikę. 
Miały być morskie klimaty jak koral czy gorgonia ale mąż miał decydujący głos i są ulice NYC.
Przyznam, że nawet mi się podobają:-)
Kilka drobiazgów...

i obowiązkowo szare dodatki:-)


A tak prezentowała się łazienka wcześniej. 


 Mam nadzieję, że Wam również moja metamorfoza się podoba:-)

Ściskam


19 komentarze

  1. Elegancko i szykownie! Bardzo mi sie podoba. Dodatki swietnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że nigdy bym Cię nie podejrzewała o dekory na ścianie?? Zaskoczyłaś mnie :)) Znam te ból,kiedy chciało by się totalnej zmiany a nie można. Taka szybka metamorfoza, to zawsze coś nowego i innego, też tak u siebie "tworzę", choć ogólnie nie lubię mojej łazienki!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))) jak to gust się zmienia:-)))

      Usuń
  3. Niezły glam :)) Żyrandol - mega!! Piękna łazienka :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszlo super,przestrzennie i swiatowo.Super pomysl. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba się i to bardzo! Elegancko z tymi pięknymi dekorami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoto w dodatkach bardzo lubię ❤
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie ... po prostu C U D O W N I E !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki drobiazgom każde pomieszczenie wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny styl :) Podoba mi się :) Przepiękna łazienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! Masz gust i styl!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachy z Zara Home są super :) Łazienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna klasyczna i ponadczasowa łazienka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Już podziwiałam na Deccorii ale podziwiani nigdy dosyć! Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  14. A jakie Państwo mają posadzki w łazience, bo nie zauważyłem? Reszta przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)