środa, 22 marca 2017

Urodzinowo / Birthday Party

Witajcie!

u mnie bardzo kolorowo i wiosennie! 
A to za sprawą urodzinowego klimatu mojej starszej Jubilatki.
Kropla różu w połączeniu z delikatnym odcieniem żółci idealnie wkomponowały się w klimat.

Było delikatnie, dziewczęco i bardzo uroczo!









Idealnie sprawdziły się tzw. pojemniczki bankietowe, 
które oprócz przeróżnych i fikuśnych kształtów doskonale eksponują wszelakie słodkości. 
Kolejnym atutem jest ich nieduży rozmiar co pozwala na degustację wielu smakołyków:-)



Nie ma to jak męska pomoc w kuchni!
Mam to szczęście, że mój mąż świetnie gotuje i uwielbia pichcić.
Pyszności aż palce lizać!



I moja cudna córeczka!
Dopiero po dzieciach widać jak czas szybko płynie...
Dopiero co się urodziła a tu już 13 lat! :-)



Miłego wieczoru!!!!







15 komentarze

  1. Spełnienia marzeń dla jubilatki :). Wszystko wygląda cudnie, dekoracje, przekąski, tort ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia dla córci <3
    Wystrój prześliczny, delikatny, pastelowy, taki... wiosenny :)
    Pozdrawiam , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie miało tak być:-))) Ściskam

      Usuń
  3. Podziwiałam na Ig !!!!! Istna tęcza !!!! dziewczęco ale elegancko!!!!! Jeszcze raz wszystkiego Naj♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń! Przeurocze i eleganckie przyjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta wisząca szafka w kuchni, gdzie ją kupiłas? Mogę dostać namiary?
    Drewno połączone z bielą to mój konik w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, komplet mebli kuchennych wraz ze wszystkimi szafkami wykonany był przez stolarza-projekt i pomysł mój:-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Twojej córki! Stół przyozdobiony przepięknie a te galaretki bardzo mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźniłam się na urodziny ale wszystkiego najlepszego dla córci!!! Ale mi narobiłaś Kaśka ochoty na galaretkę, no idę do sklepu!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Galaretki prezentują się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie mieszkasz z rodziną, a dekoracja stołu i sam tort na urodziny bajka.
    Pozachwycam się jeszcze troszkę :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Córka już duża :) Tor piękny, na pewno się podobał a później smakował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)