niedziela, 2 lipca 2017

Wakacje na Cyprze / Cyprus

Witam po długiej przerwie!

Szalenie ciężko się zebrać do napisania posta po takim czasie....
Pierwszy raz w tym roku wybraliśmy się na urlop przed wakacjami i muszę przyznać, 
że był to strzał w 10! 
Naładowaliśmy baterie, uzupełniliśmy braki witaminy D3 
i z uśmiechem na twarzy oraz brązem na skórze wróciliśmy do kraju. 
Teraz można spokojnie powrócić do pracy i obowiązków i bez problemu 
oczekiwać następnego wolnego:-)

Cypr to dobry wybór na tygodniowy wypoczynek aczkolwiek nie powalił mnie na kolana. 

Większość plaż jest kamienista i z ciemnym piaskiem. 
Aby móc nacieszyć oko lazurowym kolorem morza trzeba było 
pokonać kilkanaście kilometrów i znaleźć się m.in. na Coral Bay...
niestety jestem wybredna akurat w tym zakresie:-) 
I tam był raj, gorące morze, jaśniutki piasek i turkusowy kolor wody...ach bosko.

Tydzień to za mało aby móc zobaczyć całą wyspę 
ale udało nam się zwiedzić południowe wybrzeże, kilkanaście plaż 
i skosztować cypryjskich smakołyków jak obłędny ser halloumi 
czy pitta na słodko, nie wspominając o dojrzałych w słońcu 
i przesłodkich arbuzach, melonach czy pomidorach.

Taki początek wakacji to ja rozumiem:-)

Zapraszam na fotorelację.






Pyszne owoce morza....




Z tak bajecznej scenerii mogłabym w ogóle nie wracać do realnego świata:-)





A po południu długie, rodzinne spacery i odkrywanie uroków pobliskich miasteczek.




 Słynna Skała Afrodyty. 
Legedna głosi, że właśnie tu z fali wyłoniła się Bogini Miłości...
Niestety ogromna ilość turystów nie pozwoliła nam na spokojny relax i dłuższą przerwę 
w tym miejscu.



Główny element naszego lenistwa to plażing i smażing:-) 
Dzieci z wody praktycznie nie wychodziły:-)))









 Buziaki i cudownych wakacji!




16 komentarzy:

  1. Słowem bosko. Takie wakacje mogłyby trwać cały czas:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, choc pewnie wtedy człowiek by tego aż tak nie doceniał:-)

      Usuń
  2. Magicznie! <3
    Sama byłam na Cyprze, ale zawodowo i niestety nie miałam czasu na odkrycie tego wspaniałego miejsca.
    Zdjęcia prześliczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widoki niesamowite. Ta woda i plaże. Ahh rozmarzyłam się. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam i przesylam uściski :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję slicznie:-) i pozdrawiam

      Usuń
  4. Ach jakie wakacje, cudowna woda i te widoki!! Coś wspaniałego :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona twoją opinią na temat cypryjskich plaż.Ha, ha, ha...chyba miałam więcej szczęścia. Miesiąc temu byłam w Ayia Napa i wszystkie plaże były piaszczyste. Nie wspomnę o Nissi, która jest obłędna. Nie wiem, czy wiesz, ale na Cyprze, aż 50 plaż oznaczonych jest Błękitną flagą. Pozdrawiam cieplutko. Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w Ayia Napa nie byliśmy i baaaardzo żałuję! ale zostawię sobie na następny raz:-) dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  6. I utwierdziłaś mnie w moim przekonaniu, że Cypr jest piękny i kiedyś zostanie przeze mnie odwiedzony :) Cudne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku byliśmy na Majorce i się zastanawialiśmy, gdzie pojechać za rok :) Już wiem gdzie :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wakacje! Słońce, plaża.. ah żyć nie umierać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że jednak wróciłaś, mimo że minęło tak sporo czasu od ostatniego tekstu. :) Ale jak patrzę na zdjęcia to mega zazdrość i smutek - siedzę teraz w biurze i morze co najwyżej mogę zobaczyć oczyma wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wakacje! Marzą mi się takie, piękna pogoda i woda :) Pozdrawiam zazdroszcząc :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, bije z nich świetny wakacyjny klimat! Zazdroszczę wyjazdu!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...