wtorek, 26 września 2017

Dyniowe love / Lovely pumpkins

Witajcie Kochani!
jesień zawitała nie tylko do naszego ogrodu ale i do domu.
Pierwsze dyniowe dekoracje już są.
Uwielbiam dynie a w szczególności te urocze maluchy baby boo:-)
Wystarczył złoty mazak i ozdoby gotowe.
Do tego wrzosy i dekoracja na najbliższe tygodnie gotowa:-)





Baby boo uwielbiam i mogłabym nimi ozdobić każdy kąt:-)





Dopełnieniem jesiennych klimatów jest saromatyczna szarlotka z cynamonem,
oprószona delikatnie cukrem pudrem hmmm pycha


Życzę Wam i sobie pięknej, złotej jesieni Kochani!


14 komentarze

  1. Bardzo mi się podobają Twoje dyniowe dekoracje ;). Pozdrawiam i życzę słonecznej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w tym roku mam tylko jedną, jedyną białą dynię... Ale pomysł super z ozdabianie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, ile ja się naszukałam tych białych maluchów to tylko ja wiem:-) Obiecałam sobie, ze sama posieje i je wyhoduje bo tak byc nie moze :-))))

      Usuń
  3. Baby boo są naprawdę urocze :)
    W twojej aranżacji są niesamowite.
    Pięknie to wygląda.
    Będę tu częściej wpadać i zapraszam też do siebie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana! Dziękuję za miłe słowa i pędzę do Ciebie:-)

      Usuń
  4. Dekoracje dyniowe-piękne. Mam pytanie gdzie kupić dynie Baby boo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc sama miałam ogromny problem ze znalezieniem ale udało mi się w centrum ogrodniczym w Wawie. Także poluj Kochana. Powodzenia

      Usuń
  5. urocze dekoracje :) noo, dynie, jabłka z cynamonem - jesień na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarlotka wygląda przepysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)