czwartek, 8 lutego 2018

Słodkiego czwartku / Fat Thursday

Kochani,
 
wpadam na chwilkę aby życzyć Wam słodkiego dnia !!!😊
 
Uwielbiam pączki w Tłusty Czwartek - według mnie smakują wtedy wyjątkowo 😊 😊 😊 
Może dlatego, że jest to jedyny dzień w roku, w którym sobie na nie pozwalam 😊
 
Ale czy to ważne.
Po prostu w taki dzień jak dzisiaj nie można sobie pączuszka odmówić.
Ponoć ten kto go dziś nie zje w dalszym życiu nie będzie mu się wiodło.
 
Dlatego ja dziś nawet nie będę liczyć ilości zjedzonych tych słodziaków😊
 
A Wy lubicie pączki?
 
 

 
Słodkie buziaki!
 
 
 

9 komentarze

  1. Tradycji musi stać się zadość... a szczególnie takiej pysznej tradycji ;))
    Ja wciągnęłam 3 :)))
    Ściskam, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Tłusty Czwartek pączki być muszą :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczki,paczusie,paczunie to jest to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. Lubię blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pączki smakują wyjątkowo każdego dnia, wcale nie trzeba czekać na tłusty czwartek aby zajadać się nimi :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)