poniedziałek, 22 października 2018

Kilka zmian sypialni / New changes in my bedroom 😊

Witajcie Kochani

standardowo po weekendzie witam się z Wami 😊

Tym razem zapraszam do swojej sypialni.
Już jakiś czas temu zaczęłam kilka zmian, których końca nie widać😊
Ciągle albo czasu brakuje albo są inne priorytety a wolnych weekendów jak na lekarstwo😊
chyba muszę skrócić ilość godzin spania to nadrobię zaległości😂😂😂

Od dłuższego czasu szaleję za złotem.
Mimo, że preferuję srebrne dodatki to jednak staram się wplatać złoto we wnętrzu. Według mnie bardzo fajnie wygląda łączenie tych dwóch kolorów.
To zapewne przez te instagramowe fotki, w których pełno cudownych wnętrz okraszonych złotymi elementami...

W naszej sypialni zagościło złote lustro słońce i stolik z Ikea, który przeszedł drobną metamorfozę w postaci przemalowania na złoty kolor i oklejenia imitacją marmuru.
Dla mnie bomba - mała zmiana a jak cieszy.

A co Wy o tym myślicie?




Jak ja nie cierpię tych grzejników 😞😞😞
Jakbym się teraz budowałą a nie 10 lat temu to na pewno by ich nie było...
ale cóż trzeba jakoś z tym żyć😂😂😂


Stolik wyszedł MEGA a zmywalna naklejka z marketu budowlanego sprawdza się doskonale! Polecam takie rozwiązanie z czystym sumieniem



Stolik przed metamorfozą Ikea Vittsjo:

oraz okleina dekoracyjna MARMUR z Leroy Merlin:

Okleina dekoracyjna MARMUR szer. 45 cm D-C-FIX

Jakiś czas temu zmieniłam również obicie naszego łóżka.

Z poprzedniego grafitu, którego sztuczna skóra popękała we wszystkich możliwych miejscach wstąpił jasny beż z czarno złotymi pinezkami.
Zdecydowanie wolę tę jaśniejszą wersję sypialni.









 Dla porównania fotka w wersji poprzedniej







 Sciskam WAS!
K.











31 komentarze

  1. Ja też nie cierpię takich grzejników:)U siebie zamontowałam nad takimi okazami półki, a nad nimi lustra, zdjęcia i wygląda fajnie. Myślę, że u Ciebie też lepiej by się sprawdziła pólka zamiast stolika. A zmiana tapicerki świetna.
    Pozdrawiam,
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana. Tak też pewnie się stanie. Chyba że przedłużę nóżki w tym stoliku :-)))))) Ściskam

      Usuń
  2. Przepiękna jest Twoja sypialnia, niezwykle elegancka, a zarazem przytulna :) Złoto cudnie się tu wpasowało. Świetny pomysł na przerobienie stolika.
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i bardzo stylowo :)
    Lustro świetne.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ciekawie. Same grzejniki czy wraz z ogrzewaniem podłogowym?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super:) Bardzo podoba mi się to złote lustro. Z kaloryferami też walczę..... dobrze, że nie jestem osamotniona w tej walce
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. metamorfoza stolika jest niesamowita, wygląda jak bardzo drogi, ekskluzywny mebel :) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnne wnętrze, przytulne i jednocześnie eleganckie. Bardzo podoba mi się lustro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, Lussi!

    Ależ trafione w punkt zmiany! Jest obłędnie! Złote akcenty dodały sypialni szyku i elegancji. Bardzo na plus! Metamorfoza stolika jest genialna. Nadalas mu nowe życie. Luksusowe :) moje serce skradło lustro :)

    Mamy podobne odczucia: uwielbiam dodatki w srebrze i szarości ale kocham tez beze i zloto. U mnie korytarz z galerią "w złocie" :)

    Ps. Na moim stoliku nocnym też "Posłuszna żona" czeka :)

    Pozdrawiam jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana zagłówek rewelacyjny! <3 Zdecydowanie milszy niż ekoskóra !
    A to co wyczyniasz z okleiną to powiem Ci że czapki z głów!
    Mężowi pokaże, że nie tylko ja mam takie pomysły.
    Ja na razie oklejałam szafki, pudełka z marketów, ławę, drobiazgi..

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam podziwiam sypialnię i nie tylko.Czy możesz powiedzieć czym malowałaś na złoto ,jaką farbą,w spreju czy pędzelkiem.Kupiłam regał w ikea czarny metalowy z myślą że przemaluję go na złoto i nie wiem czym malować.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sypialnia. Ja skończyłem remont sypialni 5 dni temu i jeszcze czuć świeżość drewnianej podłogi w kolorze białego puchu, takiej jak na stronie https://www.prodexpol.pl/. Moja małżonka jest także ucieszona z naszej sypialnianej metamorfozy i szczerze mówiąc trochę napatrzyła się na ten wpis i stąd zrodził się pomysł w jej głowie na zmianę w naszej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stolik wyszedł genialnie! Aranżacja sypialni bardzo mi się podoba. Jest jasno i przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zminay w sypialni, teraz to na pewno będzie miejsce gdzie można się porządie wyspać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sypialnia wygląda przepięknie muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem wystarczą drobne zmiany aby pomieszczenie zyskało nowy wygląd

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny dom tworzą małe szczegóły - w tym wnętrzu zdecydowanie się to sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się muszę pochwalić. Wreszcie po 5 latach mamy z mężem swoją własną sypialnię. Cieszę się, bo syn spał z nami za długo i nie mogłam go odzwyczaić. Taka przylepa się zrobił. Staraliśmy się z mężem stworzyć mu jego własny kąt, nawet poświęciliśmy swoje biuro. Kupiliśmy mu meble do pokoju dziecięcego i odświeżyliśmy ściany. Już pierwszej nocy nie chciał z nami spać mówi, ze idzie do siebie więc misja się udała. A my aranżujemy własną sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas sypialnia też przeszła metamorfozę. Jest dość spora bo 5x4m i bez problemu oprócz nowego łóżka zmieściliśmy też szafę z https://amadio.pl/pol_m_Meble_Szafy-176.html. Wreszcie mam wszystkie swoje ubrania pod ręką. Wcześniej szafa była na strychu bo nie było miejsca, ale odgruzowaliśmy sypialnię, poustawialiśmy na nowo. Teraz jest porządek i estetyka na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sypialnia to wyjątkowe miejsce w każdym mieszkaniu czy domu. Zadbajmy, by kojarzyła nam się z relaksem i mile spędzonym czasem. Kupmy pidżamy damskie, a także męskie z wysokiej jakości materiałów, które podniosą nasze poczucie komfortu. Czasami po prostu zmiana pościeli sprawi, że poczujemy się w sypialni jak w innym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis i przepiękna aranżacja sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta okleina wygląda jak prawdziwy marmur. Ładnie się komponuje ze złotą ramką. Wyszło super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekna posciel! Całe wnętrze urządzone jest ze smakiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)