środa, 5 grudnia 2018

Chwila dla siebie / Time for relax

Witajcie,

jak tam Wasze przygotowania do Świąt?
Ogarnął już Was szał sprzątania, zakupów i dekoracji?😊
Przeglądając social media odnoszę wrażenie, że tylko ja jestem w tyle 😊 Wszędzie już zapach Świąt, wspaniałe dekoracje i nawet choinki ubrane 😊😊😊
A ja? Cóż, po ciężkim weekendzie i mega absorbującym początku tygodnia postanowiłam rozkoszować się w gorącej kąpieli w cudownej i romantycznej atmosferze😊

Ledwo zdążyłam się zanurzyć w lekkiej i błyszczącej pianie oraz nabrać łyk schłodzonego Martini, do mojej kąpielowej oazy wkroczyły oczywiście córy chcąc również skorzystać z uroków domoge SPA😂😂😂
Tak więc mój relax trwał kilka minut 😂😂😂 Ale warto było.

Wypluskowana i szczęśliwa oczekuję weekendu😂😂😂




 Ledowe lampeczki i świeczki to must have aby stworzyć intymny nastrój.











Buziaki!

13 komentarze

  1. Jeszcze więcej chwila dla siebie! Tego Ci życzę <3 pięknie i klimatycznie!

    Serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie chwile sa niezwykle ważne i nie ma w tym nic egoistycznego. Tak wiec enjoy :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa relaks :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana, w takich warunkach to ja rozumiem.... Cudo!! Jest pięknie i romantycznie :)

    Uściski kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba kompozycja kwiatowa na pierwszym zdjęciu. Sama uwielbiam otaczać się kwiatami na co dzień - pomagają zrelaksować się i są żródłem inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie chwila relaksu w łazience jest nie możliwa. Mamy ją tak małą, że nie dalibyśmy rady się położyć nawet :D 1,5m na 3m ledwo zmieściliśmy kabinę prysznicową. Miejscem relaksu dla mnie jest ogród. Może niewielki, ale staram się o niego bardzo dbać. Kupiłam na Emako sporo produktów do ozdób i wyposażenia. Zawsze po pracy i po obiedzie lubię sobie godzinkę poleżeć na hamaku i nie myśleć o niczym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)