wtorek, 9 kwietnia 2013

Wiosenne porządki

Wiosenne porządki czas zacząć! Ale jak zachęcić moje dwie młodsze panie domu do pomocy? Znalazłam na nie sposób:-) Otóż całkiem niedawno odkryłam stronę www.homelook.pl i od samego początku wiedziałam, że gadżety "pani domu", które oferuje sklep zagoszczą w naszym domu. Moim sprytnym planem było wzbudzenie zainteresowania wśród dzieci i zachęcenia ich do pomocy w sprzątaniu:-) I wcale się nie myliłam. Jednak tak różowo być nie może - problem oczywiście też się pojawił, otóż rękawiczki delikatnie się od siebie różnią, co nie umknęło uwadze moim dziewczynkom:-) A czym? Sprawdźmy :-)



Poniżej kilka ciekawych propozycji na gumowe rękawice w stylu "Desperate Housewifes". No cóż musimy sobie jakoś uprzyjemniać i tę mniej przyjemną stronę życia:-)



Gumowe rękawice/chorchow.com


rękawice gumowe/furnicouture.eu

rękawice gumowe/furnicouture.eu


 
A poniżej dodatki z Ikei pasujące jak ulał do mojej śnieżnobiałej kuchni...i do gustu moich dziewuszek:-)
  

1 komentarze

Dziękuję za odwiedziny:-)