wtorek, 15 października 2013

Kuchnia - moje białe królestwo:-)



Kochane, dzisiaj (z pewną dozą nieśmiałości) przedstawiam moje królestwo, w którym spędzam sporo czasu....szczególnie w weekendy nadrabiając kulinarne zaległości:-) Moja wymarzona, bielutka kuchnia. Jest prawie idealna:-) Prawie gdyż brakuje jeszcze kilku detali ale to tylko kwestia czasu (wolę poczekać chwilkę i dobrać coś szczególnego i przemyślanego-ale tak szczerze to i tak mi się podoba:-) niech żyje skromność:-)). W chwili obecnej prezentuje się tak:


 I co ja mam położyć na ścianę pod witrynką? Myślałam o czymś delikatnym jak np mleczna szyba? Może Wy macie jakieś pomysły?

 



 Pozdrawiam!!! Kasia

















31 komentarze

  1. Twoja kuchnia jest piękna i jako projektantka, nie powstydziłabym się takiego projektu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, z Twoich ust to mega kompelment! Baaardzo dziekuję i baaardzo się cieszę:-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. nie dziwię się Tobie, że spędzasz w niej tyle czasu - też bym spędzała :-D A ścianę pod witryną zostawiałbym taką jaka jest, może tylko oparłabym o nią jakąś ładną tacę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz kuchnię, więc trzeba się chwalić! :)Ściankę pod gablotką również zostawiłabym tak jak jest :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewuszki:-) Pomysł z tacą baaardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kuchnia to moje marzenie. Jest elegancka, funkcjonalna i cieplutka. Takie krolestwo dla malych i duzych kobietek. Moze pod witrynka umiescic zdjecie pieknej zastawy za szyba, mozna zmieniac jak sie opatrzy. bez tego detalu i tak jest cudnie. Smacznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kuchnia, podoba mi sie ciemny blat kuchenny i zasłonki, które pasuja idealnie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, jak to się stało Kasiu, że dopiero teraz wpadłam na ten post (zabiegana jestem ostatnio).
    Powiem Ci moja kochana, że masz kuchnię wzorcową dla mnie. Jest dokładnie taka, jaką bym chciała.
    Głowa mnie rozbolała ...... jak ja teraz wrócą do swojej, możesz mi to powiedzieć??????
    :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żeś mnie powaliła swoja oceną-z ust Twoich to jak wygrać w lotka:-) Ty moja projektantko:-) A tak by the way, to w mojej pewnie dostałabys klaustrofobii biorąc pod uwagę TWoje metraże:-)

      Usuń
  8. Kuchnia marzeń... idealna :) Sylvia ma rację, ja też pomyślałam, jak ja wrócę do mojej?
    uściski
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Lustro, konieczne. Widziałam w witrynie robeson studio. Zachorowalam na taką i nie opuszczę.pozdrawiam dagmara

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kuchnia! Przymierzam się do totalnej metamorfozy mojej starej kuchni i właśnie o czymś podobnym myślałam :). Fajnie, że mogłam zobaczyć jak moje marzenia wyglądają w realu :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kuchnia i taka jasna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kuchnia, a kafelki moje marzenie :) Cudnie u ciebie chyba rozgoszczę się na dłużej :) Pozdrówka i buziolki i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy blog. Jestem tutaj pierwszy raz i strasznie podobają mi się Twoje wnętrza urządzone z gustem i klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kuchnia... już wiem że będzie inspiracją przy remoncie mojej kuchni...

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna kuchnia jednak ja bym zmieniła meble. Nie wiem jak Wy, ale ja sądzę, że zarówno jak i pokoju gościnnym tak samo i w kuchni tradycyjne meble drewniane robią największe wrażenie. Przede wszystkim dodają elegancji zgodzicie się?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zgadzam się .Też mam białą i uwielbiam.poza tym to super ,że każdy ma inny gust bo nudno by było.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kuchnia. Również mam białe meble w kuchni i nie zamieniłabym je na żadne inne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawa dla autora tego tekstu !

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  21. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  22. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się Twoje królestwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)