wtorek, 5 sierpnia 2014

Lustrzana ramka i inne kobiece drobiazgi:-)

Witam!

tak to jest "gdy nie ma dzieci w domu to jesteśmy niegrzeczni":-)

Od kilku dni nasze pociechy przebywają na wakacjach w rodzinnych "górach" a my próbujemy nacieszyć się "wolnością":-) Jednak jak się okazuje dwa dni bez nich i tęsknota nam doskwiera...

Wykorzystałam ten czas na różne domowe zaległości i bezstresowe buszowanie po ulubionych sklepach. Jeszcze kilka babskich spotkań i mogę wracać po dzieci:-)

A oto kilka perełek, które cieszą me oko:-)
Numer 1 to lustrzana ramka na zdjęcia, która od dłuższego czasu nie dawała mi spokoju aż w końcu całkiem przypadkiem samotna czekała na mnie na półce w Home & You
Numer 2 to miętowy portfel z Mohito (jedyna miętowa rzecz w moim domu...nie licząc lakieru do paznokci:-)) Wreszcie mam oddzielne miejsce na setki paragonów i kart zniżkowych, które nie będą niepotrzebnie rozpychać portfela:-)





 Boskie perfumy, na punkcie których w tym letnim sezonie oszalałam:-)



 Szklany, prostokątny wazon, który pasuje zawsze i wszędzie - IKEA


 Moja sypialniana szafeczka nabrała rumieńców i w takiej wersji na razie pozostanie:-)
Buziaki!

9 komentarze

  1. Chwila odpoczynku od dzieci oczywiście bardzo wskazana, ale fakt, za długo nie da się bez nich wytrzymać :-) Łupy fantastyczne, rameczka i mietusek extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jak Ci zazdroszczę odpoczynku od maluchów, ja ze swoim na okrągło, ale nie narzekam, jak mi znika z oczu na kilka godzin, nie mogę znaleźć sobie miejsca:) A zakupy śliczne, takie typowo babskie, które nas cieszą:) pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Iście królewski klimat. Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ramka, rzeczywiście, bardzo elegancka aranżacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zaszalałaś,wzięłabym wszystko co kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te nasze kobiece bibelotki są takie urokliwe, dobre perfumy to podstawa udanej nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim klimaciku sypialnianym noc moglaby trwac 24 godz. Masz uroczo kobieco i zmyslowo. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Och te perfumy są cudne, jak dawno ich nie czułam .....
    Pięknie , idealnie, a jakie fajne zdjęcie , ramka idealnie pasuje, wszystko prima sort !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od lustrzanych ramek jestem uzależniona. Uważam, że są najładniejszą oprawą dla zdjęć.
    Ślicznie to wszystko skomponowałaś, a mięta .... zaintrygowałaś mnie tym kolorem
    :) s.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)