czwartek, 13 listopada 2014

Abażur w róże

Witajcie Kochane!

ależ ja się za Wami stęstkniłam!!!
Obowiązki służbowe i domowe nie pozwoliły mi ostatnio na blogowanie ale powracam do naszego cudownego świata:-)
Tym razem z nowym abażurem, tzn starym-nowym, gdyż podstawa jest stara, jedynie "okrycie" zmieniło swój wygląd. 
Czarny mi się znudził a sentyment do bladego różu nadal kwitnie więc tadam:-)

Na necie kupiłam 50szt tych blado-różowych cudeniek i z użyciem kleju w pistolecie stworzyłam to romantyczne dzieło:-)

Tak moje cudeńko prezentuje się w chwili obecnej...czyli do czasu aż mnie mój P. z nim z sypialni nie przepędzi... 
najwyżej powędruje do pokoju dziewczynek:-)


A tak wyglądał całkiem niedawno:






Miłego wieczoru Kochane!!!

9 komentarzy:

  1. Mnie sie bardzo podoba i zawsze to cos nowego :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. tak a gdzie kupilas taki abazur?p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama go zrobiłam:-) kupilam różyczki na allegro i przykleiłam:-)

      Usuń
  3. piekny jest zapomialam napisac !!!p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. hi !!ALBO MNIE POLUBISZ ALBO NIE PROSZE podaj mi sprzedawce tych rozyczek szukam na eBay i nie moge nic znalezc tak bardzo chcialabym wykorzystac Twoj pomysl o ile pomozesz dziekuje p.Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu od razu mam Cie nie lubiec?:-) Po to są fotki i posty abyśmy inspirowały się nawzajemi wymieniały informacjami:-) Sprzedawca na allegro to gosika 19613 a moje różyczki były w rozmiarze ok 5,5cm pod hasłem "różyczki satynowe 5cm":-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...