wtorek, 13 listopada 2018

Lektura na weekend / Books

Witajcie!

wspaniały długi weekend za nami.
Mam nadzieję, że podobnie jak ja spędziliście go rodzinnie, jednakże znajdując chwilkę dla siebie😌

Ja dla siebie ostatnio robię dużo więcej niż przez ostanie kilka lat 😂😂😂
To chyba kryzys wieku średniego 😂

Od wakacji staram się regularnie czytać i na szczęście książki, które wybieram okazują się tak wciągające, że nie mogę się od nich oderwać.

Piątkowy wieczór spędziłam z B.A Paris przy lekturze Za zamkniętymi drzwiami
i powiem Wam, że jest to jeden z najlepszych trillerów jaki do tej pory przeczytałam.
Mimo, że początek nie był zachwycający to rozwój sytuacji sprawił,
że w sobotę rano musiałąm ją skończyć.
Polecam Wam bardzo gorąco - naprawdę warto.

Po trillerze chwila relaxu i Magdalena Witkiewicz Szczęście pachnące wanilią. Co prawda nie zapowiada się tak ineteresująco jak Szkoła żon ale mam nadzieję, że będzie ciekawie.


A Wy macie swoich ulubionych autorów? Jakie książki polecacie na jesienne dni i noce?





Poranek z kawusią, kiedy wszyscy jeszcze śpią - po prostu KOCHAM !!!
Doo tego książka i nic mi więcej nie potrzeba😂😂😂






 Wieczór z książką też być musiał - tym bardziej, że miałąm takie zakwasy,
że nie mogłam się ruszać 😂😂😂 
Ale tak to jest jak próbujesz być FIT i robisz trening z tak młodym personalnym trenerem, który mógłby być Twoim dzieckiem 😂😂😂 
Przecież na wstępie nie mogłam się przyznać, że 40stka już mnie dopadła 😂😂😂 

Na szczęście mam wyrozumiałą rodzinkę i byli tacy kochani, że sprzątali i pichcili bez mojej pomocy UFFFFF























Buziaki!
K.

11 komentarze

  1. Często się zastanawiam, czemu ma służyć to nagminne na niektórych blogach pokazywanie zdjęć własnych nóg {stóp], dziwna maniera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubie M.Witkiewicz - polecam Osmy cod swiata. ps. sliczne zdjecia. Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie sięgne i po ten CUD:-) Pozdrawiam, K.

      Usuń
  3. Ohh bardzo u Ciebie relaksacyjnie :)
    I bardzo przytulnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna przymierzam się do książki "Za zamkniętymi drzwiami" ale, choć słyszałam, że jest ciekawa, boję się, że będzie zbyt przygnębiająca.
    Czytałam kiedyś Dziewczynę z pociągu, niestety autora nie pamiętam, wszyscy się tą książką zachwycali, a mnie ona dołowała. Czytałaś może? Teraz sięgam po lżejsze pozycje, ale teraz znów będzie mnie kusiło, by przeczytać Za zamkniętymi drzwiami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu oczywiście że czytałam - i faktycznie ta lektura jest trochę podobna ale wciągaduuuuuzo bardziej😚

      Usuń
  5. Chwilo trwaj! Też uwielbiam takie herbatkowo-kawowe momenty tylko dla siebie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ten kominek wyglada :). A na weekend rzeczywiscie lekturka musi byc :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. mnóstwo fajnych inspiracji


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)