środa, 3 kwietnia 2013

Pyszności słodkości czyli zdrowe ciasteczka owsiane

Tym razem szukałam pomysłu na zdrowe i pyszne drugie śniadanie dla mojej starszej księzniczki :-) Przyznam, że ciasteczka wyszły wyśmienite i dlatego też będą także moją jutrzejszą przekąską w ciągu dnia :-)



Poniżej przepis "mega prosty" i szybciutki w obsłudze:
Składniki suche:
szklanka płatków owsianych górskich
szklanka mąki pełnoziarnistej (ja dodałam pszenną razową)
łyżeczka proszku do pieczenia bio
pół szklanki wiórków kokosowych
garść słonecznika
garść rodzynek lub żurawiny suszonej
Składniki mokre:
3/4 szklanki soku jabłkowego
1/4 szklanki oleju ryżowego
1 jajko
Przygotowanie:
Połączyć suche składniki. Jajko, olej i sok wymieszać i następnie dodać do suchych składników. Dokładnie wymieszać. Ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia w niewielkich odstępach. Piec w nagrzanym piekarniku około 15 minut.
Następnie wystudzić i można spożywać. Smacznego :-)

0 komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny:-)