środa, 18 września 2013

Lato zakręcone w słoiku:-)

Nie ma to jak pyszności lata, którymi możemy rozpieszczać nasze podniebienia w zimowe, chłodne dni i nie mam na myśli jedynie przetworów dla dzieci ale również dla dorosłych czyli przepyszne nalewki:-) W tym roku udało mi się wyjątkowo sporo przetworów wykonać.Aby nie uniknąć problemów z rozróżnieniem zawartości wykorzystałam kolorową bibułę i stworzyłam czapeczki na słoiki-oczywiście kolor czapeczek jest dopasowany do danego smakołyku:-) Jedynie nalewki pozostały bez okrycia ale zawartość procentów wystarczająco je grzeje:-)


 I coś dla mnie na zimne wieczory przy kominku:-)
Pozdrawiam słodziutko!:-) Kasia

5 komentarze

  1. Bardzo apetycznie u Ciebie :) lubię ten kolor czerwieni, wyglada magicznie. Miłego wieczorku, s.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowicie i pięknie to wszystko wygląda. Naleweczka ?, moja jeszcze się przegryza hi hi hi , i czekają aronie na przeróbkę, ale jakoś pogoda rozleniwia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegladnelam Twojego bloga.... bardzo mi sie podoba u Ciebie zatem zostaje :)) Lubie Twoje klimaty :))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu-cieszę sie, że wpadłaś i że Ci się podoba:-)

    Ali-oczywiście że to naleweczka:-) Musiałam posmakować jak wyszła-resztę butelek schowałam coby nie kusiły:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne etykietki! sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)