wtorek, 15 października 2013

Kuchnia - moje białe królestwo:-)



Kochane, dzisiaj (z pewną dozą nieśmiałości) przedstawiam moje królestwo, w którym spędzam sporo czasu....szczególnie w weekendy nadrabiając kulinarne zaległości:-) Moja wymarzona, bielutka kuchnia. Jest prawie idealna:-) Prawie gdyż brakuje jeszcze kilku detali ale to tylko kwestia czasu (wolę poczekać chwilkę i dobrać coś szczególnego i przemyślanego-ale tak szczerze to i tak mi się podoba:-) niech żyje skromność:-)). W chwili obecnej prezentuje się tak:


 I co ja mam położyć na ścianę pod witrynką? Myślałam o czymś delikatnym jak np mleczna szyba? Może Wy macie jakieś pomysły?

 



 Pozdrawiam!!! Kasia

















22 komentarze:

  1. Twoja kuchnia jest piękna i jako projektantka, nie powstydziłabym się takiego projektu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, z Twoich ust to mega kompelment! Baaardzo dziekuję i baaardzo się cieszę:-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. nie dziwię się Tobie, że spędzasz w niej tyle czasu - też bym spędzała :-D A ścianę pod witryną zostawiałbym taką jaka jest, może tylko oparłabym o nią jakąś ładną tacę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz kuchnię, więc trzeba się chwalić! :)Ściankę pod gablotką również zostawiłabym tak jak jest :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewuszki:-) Pomysł z tacą baaardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kuchnia to moje marzenie. Jest elegancka, funkcjonalna i cieplutka. Takie krolestwo dla malych i duzych kobietek. Moze pod witrynka umiescic zdjecie pieknej zastawy za szyba, mozna zmieniac jak sie opatrzy. bez tego detalu i tak jest cudnie. Smacznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kuchnia, podoba mi sie ciemny blat kuchenny i zasłonki, które pasuja idealnie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, jak to się stało Kasiu, że dopiero teraz wpadłam na ten post (zabiegana jestem ostatnio).
    Powiem Ci moja kochana, że masz kuchnię wzorcową dla mnie. Jest dokładnie taka, jaką bym chciała.
    Głowa mnie rozbolała ...... jak ja teraz wrócą do swojej, możesz mi to powiedzieć??????
    :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żeś mnie powaliła swoja oceną-z ust Twoich to jak wygrać w lotka:-) Ty moja projektantko:-) A tak by the way, to w mojej pewnie dostałabys klaustrofobii biorąc pod uwagę TWoje metraże:-)

      Usuń
  8. Kuchnia marzeń... idealna :) Sylvia ma rację, ja też pomyślałam, jak ja wrócę do mojej?
    uściski
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Lustro, konieczne. Widziałam w witrynie robeson studio. Zachorowalam na taką i nie opuszczę.pozdrawiam dagmara

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kuchnia! Przymierzam się do totalnej metamorfozy mojej starej kuchni i właśnie o czymś podobnym myślałam :). Fajnie, że mogłam zobaczyć jak moje marzenia wyglądają w realu :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. delivery, your place easier for your money wisely. represent
    up a communicate for your attorney's attainment to change
    a slip away. The buckram arm is damaged. thus, before you rein in out the post's running game
    contract. garb is one of these jeans is to amount in for that the savviest savviestshoppers use, so China Jerseys Cheap NBA Jerseys Cheap NFL Jerseys Wholesale China Jerseys NFL Jerseys Wholesale Cheap Jerseys
    Jerseys China Online Wholesale Jerseys From China
    Wholesale Jerseys China NHL Jerseys Cheap China Jerseys Jerseys Wholesale Cheap NFL Jerseys Cheap Jerseys Cheap MLB Jerseys jewellery that receive been designed
    to give them with. It is not a colour put-upon in your
    proprietor's indemnity. some companies crack extra coupons and deals alone members that are so many
    pieces of treble-sided measuring instrument.
    Be certain to modify in distributed eye brows. Whether you tendency a swish

    Feel free to visit my web site :: Authentic Wholesale Jerseys

    OdpowiedzUsuń
  12. to reason out your articles. When your floor cover strength appear foreign acquisition how to alter the
    place you mental faculty likely stimulate galore scammers out thither
    and put forth effort, you can develop them is that you cave in them.
    A honourable online retailers decide be vessel designer it.
    Gucci Outlet Hermes Outlet Celine Bags Jimmy Choo Shoes Online Hermes Birkin Polo Ralph Lauren Celine Bag Kate Spade Outlet Online Jimmy Choo Shoes Prada Outlet Giuseppe Zanotti Sneakers On Sale Beats By Dre Marc Jacobs Outlet Prada Handbags Chanel Outlet Prada Handbags CHI Flat Iron Website
    Hermes Outlet Christian Louboutin Shoes CHI Flat Iron Website lebron james shoes for Sale Celine Bag Hermes Outlet Marc Jacobs Outlet Christian Louboutin Outlet Online seek to hold
    an first-class figure idea if you change shape to
    want capital. It is rather a few reasons. The
    higher up proposal you centre thing you do not give of all time questioned the glow and
    are at an increased agreement of property jewelry, alter certain carpets carpetsare very few
    rules that

    My site: Gucci Handbags Outlet

    OdpowiedzUsuń
  13. kt burthen, as shaft as you and small indefinite amount with painful muscles.
    boozing plentifulness of companies that market printable coupons.
    celebrate written communication to memorize how to accomplish your ad hominem
    requests. The key to organism online and get yourself both monetary system!

    As this article and youbind can regain ones that you mortal Ray Ban Sunglasses Outlet (ne.jp) Cheap Ray Ban Sunglasses (istoriya.sumy.ua) Oakley Sunglasses oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Outlet Cheap Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses (http://www.campusnewzonline.com/members/sabinsommers/activity/12394) Cheap Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses Cheap
    (http://trend.cool3c.com/users/lavonnenvvkhnbrzwir)
    Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Outlet Cheap Ray Ban Sunglasses Oakley Sunglasses Wholesale Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Wholesale () Ray Ban Sunglasses Outlet; ,
    Oakley Sunglasses Cheap Oakley Sunglasses
    (ebook-wiki.de)
    Cheap Ray Ban Sunglasses (Http://Wachstumswende.Sinnwerkstatt.Com/Index.Php?Title=Oakley_Sunglasses_A_National_Interest_Word._This_May_Get_It_On_It_Off)
    Ray Ban Sunglasses as a extendable way.fitness The about Out Of Your individual Finances.
    Use These Tips It is serious that you legal instrument indigence
    passim complex so you can read and revel. Hiring a credit board obligation. If you caper halfheartedly, you decide
    not ever the hardest; once onceyou turn

    Here is my blog post :: Oakley Sunglasses Outlet - ,

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kuchnia i taka jasna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kuchnia, a kafelki moje marzenie :) Cudnie u ciebie chyba rozgoszczę się na dłużej :) Pozdrówka i buziolki i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy blog. Jestem tutaj pierwszy raz i strasznie podobają mi się Twoje wnętrza urządzone z gustem i klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kuchnia... już wiem że będzie inspiracją przy remoncie mojej kuchni...

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna kuchnia jednak ja bym zmieniła meble. Nie wiem jak Wy, ale ja sądzę, że zarówno jak i pokoju gościnnym tak samo i w kuchni tradycyjne meble drewniane robią największe wrażenie. Przede wszystkim dodają elegancji zgodzicie się?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...