wtorek, 25 września 2018

Jesienny kadr / Welcome Autumn

Witam Was!

kolejny intensywny weekend za mną 😊

Dwie imprezy rodzinne w górach zaliczone.
Cudowny, rodzinny i szalony czas.
Uwielbiam tę swoją rodzinkę.
Z nimi nigdy nie jest nudno ani smutno.
Ogromny szacunek dla naszej kochanej Babci, która jest źródłem miłości, ciepła i energii.
To ona scala wszystkich i jest naszym największym promieniem słońca ❤❤❤


Po rodzinnych uroczystościach znalazł się również czas na spacer po okolicznych lasach i korzystanie z uroków natury.

Kocham tam być! ❤❤❤

A jak Wasz weekendzik?














Moja cudowna ogrodniczka.
Skakała po jabłonkach jak ja za dawnych lat 😊😊😊











Najcudwniejsza góralecka EVER - moja szwagierka! ❤❤❤

Jak to mawiają: do tańca i do różańca😊😊😊




 Żeńska strona naszej Familji








Buziaki!

7 komentarze

  1. Takie spotkania rodzinne potrafią naładować człowieka pozytywną energią na dłuuuugi czas :) U nas weekend i jak na razie dwa dni deszczowe... Już tęsknię za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny weekend i piękne wspomnienia :)
    Ps. Czy link do Instagrama jest aktywny ? Chciałam do Pani zajrzeć, ale link nie działa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Już sprawdzam co się dzieje -dziękuję za informację. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Oj takie widoki cieszą :)
    Zarówno te górskie, jak i te rodzinne.
    Te drugie chyba nawet bardziej :)
    Piękna jesień u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie i jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)