poniedziałek, 2 grudnia 2013

Powrót z "Wielkiego Świata":-)

Wróciłam moje Kochane! Ależ się za Wami stęskniłam. Teraz zabieram się za zaległości i odwiedzam Wasze cudowne blogi:-) 
Wiem, wiem na urlopie też można korzystać z netu i być na bieżąco ale ja chciałam się całkowicie wyłączyć i ładować baterie:-) Najpierw był mój kochany New York City a później błogie lenistwo na gorącej, jamajskiej plaży z muzyką reggae w tle:-) 
I jak tu wrócić na Ziemię?:-) Dookoła świąteczna atmosfera a ja zamiast dekorować i stroić wianki to wylewam na siebie litry balsamów coby zachować czekoladową opaleniznę troszkę dłużej:-) Ale jeszcze chwileczka i wracam do "normalności":-)
Zapraszam na krótki przegląd i już niebawem zabieram się do tematycznych postów:-)


 Na początek odwiedziny u Carrie Bradshaw:-) jak Wielki Świat to i Sex w Wielkim Mieście:-)

Następnie Wall Street (finansowa ulica) i NY Stock Exchange ale bez wchodzenia do środka-daruje sobie adrenalinę:-)
 
Time Square nocą....To miasto naprawdę nigdy nie śpi...
 Płuca Nowego Jorku czyli przepiękny Central Park...Pogoda idealna na spacery i fotki:-)

 Szybka przejażdżka żółtą taxi:-)
 Rejs na Liberty Island do Statue of Liberty...
Boski Manhattan

i Brooklyn Bridge...
I wreszcie zasłużone, błogie lenistwo na Jamajce:-) 
Ach mogłabym każdy listopad spędzać na plaży:-)


Nasz plażowy towarzysz - super szybki krabik. Czyż nie jest słodki?:-) A te oczka po prostu boskie:-)
Buziaki i kolorowych jak Morze Karaibskie snów:-)
 

8 komentarze

  1. Łał, ale fajnie !
    Piękne zdjęcia i świetnie wyglądasz w tym Wielkim Świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, czułam się tam jak w domu:-)

      Usuń
  2. Cudowna podróż:) Zdjęcia super:)
    pozdrawiam cieplutko
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aguś podróż życia:-) Dobrze powiedziane. Pozdr

      Usuń
  3. Honey!!!! Po prostu super!!! Zdjecia genialne a ty wyladasz slicznie!!!:-))))) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka podroz to marzenie, Swiat jest piekny, Pasujesz tam idealnie,/ Zdjecia fantastyczne/ Witaj w domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)