sobota, 22 marca 2014

Bazarkowo kolorowo

Witam weekendowo!

jak ja uwielbiam początek weekendu:-) 
Początek szczególnie, mając perspektywę pełnych dwóch wolnych dni. 
Wolnych, nie znaczy leniwych ale i tak cudownych!
Sobota rozpoczęła się wcześnie ale za to bardzo słonecznie i optymistycznie. Niby co tydzień to samo ale trochę inaczej:-) Sobotnie zakupy na naszym lokalnym bazarku wręcz ubóstwiam:-)
Dzisiaj było wyjątkowo bo przepięknie, gorąco i baaardzo kolorowo (za sprawą kwiatów i wreszcie krajowych warzyw YAAAMIII:-)) Jak zwykle nie mogłam przejść obojętnie obok kwiacianych stoisk i zakupowy czas nieco mi się wydłużył:-) Ale co tam, trzeba sobie sprawiać drobne przyjemności.
 Dodatkowo pojawiły się stoiska "staroci" na których już wypatrzyłam kilka perełek ale z zakupem chwilkę się wstrzymam:-) 
Narazie powróciłam do domu z koszem pełnym kolorowych pyszności, które zapełniły moją lodówkę i szafki kuchenne:-)
 
Wreszcie wyciągnęłam swój wiklinowy-piknikowy kosz:-)
 Dodatkowo kwiecisty kalendarz wypełnia pustkę pod witryną...chwilowo, gdyż mam juz pomysł na aranżację ale jak zwykle chwilkę mi to zajmie:-)




Kolorowego weekendu Wam życzę!:-) Kasia

5 komentarze

  1. Ojejku tylko schrupać!!!!! Dla mnie wiosna kojarzy sie z kanapkami z soczystą, prawdziwą rzotkiewką. I jeszcze szczypiorek .. Smaka mi narobiłaś :))))) miłej niedzieli Kochana :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zaczął się sezon na rzodkiewki :))) U mnie również:))
    Ja własnie zabieram się za sałatkę z żurawiną, rzodkiewką, rukolą i kozim serkiem:)))

    Przyjemnej niedzieli zycze
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo, pięknie, ja w sobotę i niedzielę byłam na wyjeździe więc nie robiłam zakupów, aż Ci zazdroszczę:) Mam chyba podobny kosz, trzymam w nim moje robótkowo-szydełkowe skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.facebook.com/Deccoria

    Widziałaś Kasiu? Co znajomego :)))))s.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia czekam z niecierpliwością na następne posty! Idę czytać archiwum :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)