środa, 11 lutego 2015

Odrobina złota i różyczki...A little bit of gold and roses...

Witajcie,

ostatnio troszkę zaszalałam...tu TKmaxx tam F&F w Tesco:-) 
Nie zdawałam sobie sprawy, że w supermarkecie można upolować perełki:-)
Jak wiadomo zakupy "niezamierzone" są jak najbardziej udane. 
Tym sposobem podczas zwyczajnych, domowych
zakupów w Tesco trafiłam na fajną kolekcje artykułów domowych marki F&F.
Świecznik ze złotym rantem, klasyczny, elegancki bardzo przypadł mi do gustu:-)

W towarzystwie nowej zdobyczy z TKMaxxa czyli notesu z ciekawym motto, tworzą wręcz duet idealny:-)

W ten oto sposób odrobina złota zagościła w moim domu:-)











Różyczki o boskim pudrowo-różowym odcieniu podbiły me serce:-)
Przycięte niemalże przy samych pączkach cudnie wyglądają w płaskim naczyniu..
Ten kolor mnie zachwyca.





Jutro Tłusty Czwartek:-)

Zjadacie pączusie czy jesteście te "faworkowe"?:-)

Dla mnie to jedyny dzień w roku, w którym jadam pączki:-) 
Smakują wtedy wyjątkowo i dlatego je uwielbiaaaaaam:-)

 Bużka i smacznego, tłustego jutra:-)






9 komentarze

  1. Mnie sie zdarzylo juz kilka razy kupic w tesco fajne rzeczy, na dodatek w przystepnej cenie. Nawet jak swieca sie wypali bedziesz mogla wykorzystac szklo do czegos innego :)
    Ja na diecie wiec chyba nie bedzie jedzenia ani paczkow ani faworkow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam -dieta dieta ale pąka trzeba zjeść:-) zrób coś żeby jutro spalić więcej kalorii :-) A z tym świecznikiem to faktycznie miałam od razu taki zamiar, żeby po wypaleniu go wykorzystać:-) Buziaki

      Usuń
  2. Uwielbiam do Ciebie zaglądać! Znowu cuda i te zdjęcia - masz talent :) Ostatnio wpadł mi w ręce katalog Tesco Home - naprawdę nie zdawałam sobie sprawy z tego, że mają tak piękne rzeczy! Róże faktycznie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż i złoto dają murowany efekt glamour, no i poczucie odrobiny luksusu:-) notesik świetny, z moim ulubionym motto!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, piękny ten świecznik. Musze do TESCO!!!
    O różach nie wspomnę ..... ach!
    :))))) s

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie niespodziewane zakupy są najlepsze :) Złoto i róż......duet doskonały :) Nabrałam apetytu na róż :)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo glamour ... ! :) U Ciebie jest pieknie...uwielbiam tego bloga... !
    Co do paczkow.... kupilam ich sporo... sama w zyciu nie upieklam, smazylam ...zwal jak zwal.... ale nie zjadlam ani jednego wczoraj. Tak sie 'zaslodzilam' nalesnikami z serem, tak mi sie ich chcialo, ze juz na paczki ochota przeszla. Zjem dzis...wiem ze to juz nie to samo co takie swiezutkie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten świecznik, a ten kolor róż zaraz po herbacianym mój ulubiony :) Pączki jem też tylko w tłusty czwartek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)