środa, 7 lutego 2018

Uwielbiam spędzać czas w kuchni / I love spending time in the kitchen

Witam!
 
ostatni weekend miałam mega ciężki.
Pierwszy raz od 20 lat spędziłam go w pracy na intensywnym szkoleniu...niestety obowiązkowym. Czuję się jakbym w ogóle z pracy nie wychodziła od półtora tygodnia 😞
 
Mimo zmęczenia lubię, przynajmniej chwilę, spędzić w kuchni 🙈😊
 
Nie wiem jak Wy ale np. zmywanie naczyn mnie odstresowuje 😃😃😃
Oczywiście bez przesady, nie oznacza to, że wyjmuję wszystkie brudy ze zmywarki i szoruje ręcznie😃
 
A najprzyjemniej gotuje mi się dla mojej rodziny, szczególnie dla dzieciaków, które preferują słodkości i sama mogę skraść małe co nieco😃
 
Ostatnio była faza na gofry i poraz kolejny nie zawiodłam się na sprawdzonym przepisie Dorotki.
Koniecznie wypróbójcie i dajcie znać czy również oszalałyście na ich punkcie.
 
A jak Wam minął weekend?
 





Bardzo często wieczory w kuchni spędzamy razem z mężem. 
Podczas pichcenia rozmawiamy o wszystkim, o pracy, dzieciach, planujemy podróże, śmiejemy się i dogadzamy sobie kulinarnie oczywiście 😃
 
Powiem Wam, że mężczyzna, który lubi i umie gotować to skarb! Nie dość, że jest to mega sexi (przynajmniej dla mnie) to jeszcze łączenie smaków i pomysły kulinarne są wyjątkowe i doskonale łechcą moje podniebienie 😃😃😃

Niestety w weekend mało udzielałam się kulinarnie i jedyne na co miałam ochote i siłę to herbata 😃😃😃



A przed snem lampeczka Porto dla zdrowotności  



Ściskam
 

14 komentarze

  1. Nikogo nie powinno dziwić, że lubisz spędzać czas w tak pięknej kuchni. Większość z nas chętnie wpadłaby na te gofry i posiedziała razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kuchnia,warto w niej pobuszować.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł, niesamowicie daje do myślenia. A kuchnia prezentuje się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem :)
    Też uwielbiam przesiadywać w kuchni.
    A jeszcze w takiej jak twoja to czysta przyjemność.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och wcale się nie dziwię ... w takiej pięknej kuchni gotowanie to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wiesz Kochana o tym bo sama masz cudo:-)

      Usuń
  6. W tak pięknej kuchni spędzanie czasu z pewnością musi być wielką przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kuchnia :) W takiej kuchni to można gotować, nawet nocami :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! W takiej pięknej kuchni na pewno przyjemnie się gotuje. :) Jest też więcej miejsca niż w mojej (szczególnie chodzi mi o powierzchnię blatu).

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś w tym jest, że kuchnia to takie wyjątkowe miejsce w domu. Dlatego ja swoją też przemyślanie i starannie urządzałam. Teraz to już takie mniejsze wyposażenie muszę dokupić jak https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-serwowania-napojow/szklanki , ponieważ miałam tylko jeden komplet. A szklanki to różne są potrzebne, w zależności co serwujemy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)