środa, 28 listopada 2018

Kruche cynamonowe ciasteczka / Crispy cinnamon cookies

Witajcie Kochani!

słodko się z Wami witam w ten pochmurny dzień i zapraszam na słodkie, małe co nieco😊
Tydzień bez słodkości tygodniem straconym😊😊😊
Nie ma to jak słodka przekąska do szkoły albo do kawki dla mamuśki😊
Tym razem wypróbowałam przepis Małej Cukierenki i muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Dokonałam jedynie małej modyfikacji czyli zamist zwykłej mąki zawsze używam orkiszowej i cukier biały zastępuję trzcinowym lub ksylitolem.

Ciasteczka wyszły kruche i pyszne a do tego nie straciły swojego kształtu - POLECAM.

I jak Wam się podobają? Czyż nie wyglądają bajecznie😊😊😊










Buziaki!
K.



7 komentarze

  1. Ależ apetyczne zdjęcia! Kształty ciasteczek są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przeurocze :)
    Szkoda jeść.
    Skąd masz foremki?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione ciasteczka! Idealne zarówno do kawki, jak i herbaty :) Nie mam ostatnio weny do pieczenia przez tą pandemię wszystko mnie dobija. Jak zamawiałam zakupy spożywcze online z https://zakupyw24h.pl/158-pieczywo przy okazji pieczywo to zauważyłam, że mają też w ofercie kruche ciasteczka - zamówiłam. Paczka poszła w jeden wieczór! Pyszne, nie ukrywam jest to moją słabością :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)