piątek, 30 listopada 2018

Świąteczne ozdoby / Christmas decorations

Witajcie!

co prawda grudzień jeszcze się nie zaczął ale szał na dekoracje świąteczne trwa już od dłuższego czasu.
Nie da się przejść obojętnie obok cudownych, świątecznych dekoracji i akcentów, choćby zatrzymać się na chwilkę i podotykać te cudeńka 😃😃😃
Uwielbiam pana ciastka i świąteczne kule z brokatem...
Skusiłam się na kilka drobiazgów ale bez szaleństw😃
Najpierw muszę zweryfikować zeszłoroczne cuda i sprawdzić czego mi jeszcze brakuje zanim znów udam się na zakupy😃

Jedno jest pewne, w tym roku w naszym domu planuję dekoracje tradycyjne, w czerwieni i złocie z dodatkiem bieli.

A Wy macie już pomysły na tegoroczną kolorystykę?















Ściskam!
K.



1 komentarze

  1. Oj tak, masz racje w sklepach już święta na całego. I można dostać zawrotu głowy od tych wszystkich cudeniek:) Powoli i ja zastanawiam się nad świątecznymi dekoracjami. Przyznam, że w tym roku ciągnie mnie w stronę natury i skandynawskiego minimalizmu,(czego dałam wyraz w moim stroiku adwentowym), ale kto wie, co "objawi" mi się jeszcze na święta:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:-)